הצטרפות וחידוש חברות לשנת 2023 - איגוד התאגידים העירוניים - איגוד התאגידים העירוניים

הצטרפות וחידוש חברות לשנת 2023 – איגוד התאגידים העירוניים

חברים נכבדים,

החל מיום 7.10.2023 מדינת ישראל מצויה במלחמה.
המצב בו אנחנו נמצאים משפיע רבות על המשק ובכלל זה, על תאגידים עירוניים.
תאגידים עירוניים רבים חוו פגיעה בהכנסותיהם כתוצאה מהקפאה או צמצום של פעילויות בשל הנחיות פיקוד העורף או בשל חוסר ביקוש של הציבור. הפגיעה בהכנסות מסכנת את יציבותם הפיננסית של התאגידים.
כמו כן, המצב הבטחוני העלה שאלות רבות כמו בעניין קיום חוזים והתחייבויות, הוצאת עובדים לחל"ת, ויתור על דמי שכירות ועוד.
איגוד התאגידים העירוניים עומד לרשות התאגידים העירוניים החל מהרגע הראשון. מייד עם פרוץ הלחימה, פעלנו מול משרד האוצר ומרכז השלטון המקומי כדי ליזום מתווה פיצוי לתאגידים עירוניים, פעלנו מול משרד הפנים כדי ליצור הקלות ברגולציה, הפצנו הנחיות רלוונטיות וענינו על שאלות וסוגיות משפטיות.
אנו מתחייבים כי לאורך כל התקופה, כמה זמן שתימשך, נמשיך לעמוד לצד התאגידים העירוניים ולייצג אותם בכבוד מול כלל הגורמים הרלוונטיים.
הכנסות האיגוד מגיעות מדמי חבר שמשלמים החברים. מדובר בסכומים שאינם גבוהים ונמוכים משמעותית מאיגודים מקצועיים אחרים.
למרות זאת, חלק גדול מהתאגידים העירוניים הפועלים בישראל, מחליטים שלא להיות חברים באיגוד, למרות שפעמים רבות, הם נהנים מפרות ההצלחה של הפעילות שמבצע האיגוד.
על מנת שנוכל להמשיך ולסייע לתאגידים העירוניים ולעשות זאת באופן הטוב ביותר, אנו צריכים כי כמה שיותר תאגידים יירשמו כחברי איגוד, ויעבירו את דמי החבר.
אני קורא לראשי תאגידים עירוניים שאינם חברים באיגוד להצטרף אלינו. אני קורא לחברים קיימים שמכירים תאגידים שאינם חלק מן האיגוד, לפנות לאותם תאגידים ולהבהיר להם את חשיבות ההצטרפות.
כוחנו הוא באחדותנו. כמה שיותר חברים יאפשרו לנו להיות חזקים יותר ובעלי משאבים גדולים יותר.

אני מאחל לכם ימים שקטים ובריאות לכם ולכל בני משפחתכם.
יצחק בורבא, יו"ר האיגוד

דילוג לתוכן